2015 Koulutukset yrityksille, yhdistyksille, organisaatioille ja yksityishenkilöille:

    Ovatko työssä jaksaminen, terveys ja työntekijöiden hyvinvoinnin tukeminen tärkeimpiä asioita organisaatiossanne?

    Stressitön mieli-koulutusten aikana ihmisen keho ja mieli rentoutuu, rauhoittuu. Lukuisten rentoutus, meditaatio, mindfulness sekä NLP-harjoitteiden avulla.

    Koulutuksessa opitaan helppoja keinoja oman hyvinvoinnin tukemiseen ja stressin suitsemiseksi, kiireenkin keskellä.

    Koulutus on voimavaraistava, stressinhallintakeinoja antava, jaksamista tukeva koulutuspaketti yhteisöille, yrityksille ja organisaatioille.

    Osana TYHY- tai TYKY-toimintaa koulutus voidaan toteuttaa eri pituisina sovelluksina, esim. 2h luento, iltapäivä 4h, tai koko päivä.

    Ota yhteyttä, kysy koulutustarjous email: terhi@terhimakiniemi.fi, gsm: 040 584 7710!



    meditoi


    Tervetuloa Stressitön mieli-koulutuksiin - Kaikille avoimia koulutuksia tarjolla ympäri Suomen!

      Lue artikkeleita Stressitön mieli-koulutuksesta

    • Lue Nasta-lehden artikkeli kurssista:Nasta Opi nitistämäään arjen stressi

    • Lue Kuntsari-lehden artikkeli kurssista:Kuntsari Selätä stressi

    • UUSIA KURSSEJA

    • 23.9.-24.6.15 Stressitön mieli ja onnellisuus Tampereen kesäyliopisto:Ilmoittaudu mukaan, lue lisää, ja tutustu tarkemmin!

      • Muita luento- ja koulutusteemoja mm.

        Luennon kesto ja toteutustapa sovitetaan tilaisuuden kohderyhmän sekä luonteen mukaan.

        Teemoista voi rakentaa pidemmän koulutuksen ja ne voidaan liittää osaksi muuta ohjelmaa, esim. TYKY-paivät.

      Tervetuloa Itsetuntemuksesta ihmistuntemukseen-koulutuksiin! - kaikille avoimet koulutukset:

        Kenelle: Itsetuntemuksesta ja ihmissuhdetaitojen kehittämisestä kiinnostuneille.

        Kuvaus: Itsetunto ja ihmistuntemus ovat elämän vahva perusta. Mistä ne koostuvat? Miten niitä voi vahvistaa mm.oman henkilöhistorian, käyttäytymismallien tutkimisen ja omien odotusten tiedostamisen kautta. Toimimme eri tavoin, eri tilanteissa.

        Oivalla, miksi sinä tai kollegasi käyttäytyy, kuten käyttäytyy. Saat sanoja ja ymmärrystä erilaiselle toiminnalle.

        Aistit avaavat aivomme, mutta eri kohdista. Aisteista tulee käyttäytymisemme. Tule ja tutki painotatko vasenta- vai oikeaa aivopuoliskoa, ja missä maailmassa:ajattelun, asenteen, kodin, ulkoisten rakenteiden

        Kurssin keskeiset näkemykset pohjautuvat positiiviseen psykologiaan, NLP-, narratiiviseen-, ratkaisukeskeiseen- ja sosiaalipanoraaman menetelmiin.

        Työtapoina: Alustukset, toiminnalliset harjoitukset ja keskustelut.

      • Osallistu kurssille: 17.9.-8.10.14 Raison opisto: iltakurssi

      • 1.-2.11.14 Auralan settlementti: viikonloppukurssi,
      • 5.-26.11.14 Auralan settlementti: arki-iltakurssi,

      • Johtamisen psykologiaa esimiehille
      • Yhteistyössä SelinSelin® Erica Selin ja Jarmo Selin kanssa.


      • Vuorovaikuta viisaammin, myy enemmän!
      • Kenelle: Yrittäjät, myynti-, markkinointi- ja asiakaspalvelutehtävissä työskentelevät henkilöt, jotka haluavat kehittää ammattitaitoaan ja tulla paremmiksi ihmissuhde- ja vuorovaikutustilanteissa.

        Myynti on vuorovaikutusta. Vuorovaikutus on myymistä.

        Tunnista erilaiset toimintatyylit, tunteet myyntitilanteissa, hyvä tarina, asiakkaiden erilaisuus rikkautena.

        Tule mukaan, osallistu koulutukseen:25.-26.4.2014 Lapin kesäyliopisto: Rovaniemi

        29.4.14 Oulu Pohjois-Pohjanmaan kesäyliopisto

        6.5.2014 Tampereen kesäyliopisto

        Kokkola, Hämeenlinna,Turku, Seinäjoki.


        Mitä vien mukanani?, Mitä valmennus antoi? (Palautteita 2013 koulutuksista).

      • Vaikka asiakkaat ovat ihmisiä: miehiä tai naisia - he ajattelevat, motivoituvat, ja toimivat eri tavoin. Samoin minä myyjänä!

      • Asennereeniä ei voi varastoon reenata. Sitä täytyy pitää yllä koko ajan.

      • Hoksasin miksi myyjän minäkuva ja itsetunto myyjänä tulee olla vahva.

      • Rohkeasti vain asiakaskäynneille ja mukavuusalueen ulkopuolelle.

      • Konkreettisia keinoja ja vinkkejä vuorovaikutuksen tehostamiseen asiakkaan kohtaamistilanteessa:kysymykset, taito suunnata huomio, ankkurit ym.

      • Sain sanoja asiakkaiden erilaiselle ajattelulle, toiminnalle ja käyttäytymisen ymmärtämiselle. Valmennus avasi uuden tavan suhtautua myyntityöhön!

      • Keinoja kohdata asiakas arvostavasti hankalissakin neuvottelutilanteissa.

      • Arkisia työkaluja asiakkaiden lukutaitoon!

      • Tietoa aivojen toiminnasta, erilaisesta käyttäytymisestä ja kokonaisvaltaisesta vuorovaikutuksesta. 25 vuotta myyntiedustajana ja vieläkin koin ahaa-elämyksiä!

      • Paljon ideoita, ajatuksia ja pysähtymistä tärkeiden inhimillisten asioiden äärelle.

      • Tietoa ja keinoja siitä, mitä teen seuraavaksi haasteellisessa myyntitilanteessa.

      • Aloittelevana yrittäjänä sain rohkeutta kysyä kaupanpäättämiskysymyksiä.

      • Opin, miksi myyntipuheessa kannattaa korostaa eri tulokulmia: ajattelu-tunne-järki.

      • Oivalsin, mitä eroa on luoda suhde asiakkaaseen ensin ja vasta sitten kytkeä asiakas tuotteeseen, eikä toisin päin.

      • Miksi kukaan ei opettanut näitä asioita aikanaan jo kauppakoulussa?

      • Luottamuksen luomisen merkitys. Miten eri tavoin sen myyjänä lunastat erilaisten asiakkaiden kanssa.


      Terhi Mäkiniemi / terhi(ät)terhimakiniemi.fi / +358-40-584 7710