Referenssit

KOULUTUKSIINI JA AMMATTITAITOONI OVAT LUOTTANEET MUUN MUASSA SEURAAVAT ALLA OLEVAT ORGANISAATIOT, YRITYKSET , YHDISTYKSET, AMMATTILIITOT JA JÄRJESTÖT.

Kiitos kaikki merkittävät  ja tärkeät asiakkaani! Jo parin vuosikymmenen ajan  olen saanut olla yhteistyössä rakentamssa inhimillisempää työelämää sekä tukemassa työhyvinvointia lukuisien henkilökunnastaan ja heidän hyvinvoinnistaan välittävien asiakkaiden kanssa luentojen, koulutusten, kurssien,  valmennusten tai kehittämisprosessien kautta.

Lue alta, mitä asiakkaani ovat saaneet koulutuksistani.

”Osallistuin kesällä 2016 Terhi Mäkiniemen 3 h:n Stressitön mieli-luennolle osana asiakastapahtumaa. Kiitos Terhi vahvistuksesta omille ajatuksille ja hyville käytännön vinkeille.Kiteytit taitavasti oleellisemmat asiat työyhteisön hyvinvoinnissa. Toivottavasti onnistuisimme myös viemään tätä oppimaani myös käytäntöön.”


Janina Andersson, toiminnanjohtaja, 
MLL Varsinais-Suomi

***********

”Osallistuin Terhi Mäkiniemen 12 h kestävälle Stressitön mieli ja onnellisuus -kurssille 1/2015. Kurssilta sain paljon ajateltavaa ja käytännön työkaluja, joita tulen soveltamaan jatkossakin oman hyvinvointini ylläpitämiseksi. Suosittelen lämpimästi! Kannattaa kokeilla!”.

Sari Mannerjärvi, henkilöstöjohtaja, Cloetta Suomi Oy

 
***********

Stressitön mieli -luento oli kattava 3 h:n kokonaisuus teoriaa, käytännönläheisiä työkaluja sekä konkreettisia keinoja stressin selättämiseen.
Terhi Mäkiniemen salliva koulutustyyli antaa osallistujalle vapauden ajatella itsenäisesti ja pohtia rauhassa omia ajatuksia. Luento haastoi kysymään muun muassa, miten tunnistan ja hoidan stressejäni. Luennolta jäi kytemään kipinä jatkaa itsetutkistelua. Suosittelen Terhi Mäkiniemeä lämpimästi oivalluttamaan stressin selättämisessä.”

Janne Tienpää, Kaupallinen johtaja, MAUNO ravintolat – kokouskeskus – catering

               ***********

”Saimme Terhiltä hyviä eväitä jaksamiseen Yt-neuvottelujen ja haasteiden värittämässä työelämässä Mielen muskelit työelämän tukena -koulutuksesta.
Parasta oli hyvä eteenpäin juokseva ja selkeä esitystapa, hyvät vinkit ja muistamista edistävät keinot. Terhi on rento, välitön ja helposti lähestyttävä. Huomasimme, että työtä, työyhteisöä ja itsetuntemusta voi tarkastellaerilaisista näkökulmista ja tästä voi viisastua.
Luennon jälkeen oli hyvä ja rento olo ja tälle luennolle varmasti muistamme osallistuneemme.


ERTO:n Varsinais-Suomen aluejärjestön hallitus 2017

 

            ***********

 

”Terhi Mäkiniemi koulutti työyhteisöllemme Stressitön mieli -illan. Saimme keskittyä tietoisesti hengittämiseen tuntien mm. sen voimavaraistavan vaikutuksen kehossa. Meditaatio- ja rentoutusharjoitukset pysäyttivät tehokkaasti työpäivän tapahtumat mielestämme. Tietoliikennealan asiantuntijoina tutustuimme aivoihin kuin tietojärjestelmiin: miten niihinkin tulee asentaa uusia käyttöjärjestelmiä, ja toisinaan bugeja tulee korjata koodista asti, saadaksemme aikaiseksi uusia kytköksiä. Kun Terhi tulee paikalle, tulee asennetta, hyväksyntää ja rehellistä välittämistä. Suosittelen Terhiä lämpimästi!”

Harri Salo, aluejohtaja, Elisa Oyj, Länsi-Suomi

 

 

            ***********

Salon seudun ammattiopiston matkailualan opiskelijat (Katja Mäkinen, Marjaana Saukkonen, Maria Lindström ja Hanne Leskelä) ja Viking Line järjestivät ”Hiio Hoi Verkostoitumisristelyn” varsinais-suomalaisille pk-yrityksille 4.10.2016. Osallistujia verkostoitumisristeilyllä oli noin 60. Pyysimme Terhi Mäkiniemeä risteilylle mukaan luennoimaan stressinhallinnasta. Yhteistyö Terhin kanssa oli oikein mukavaa ja kaikki sujui loistavasti. Terhin luento ”Stressitön mieli – stressinhallintaa ja työkaluja stressin keskelle” oli mielenkiintoinen ja sai erittäin hyvää palautetta yrittäjä-asiakkailtamme.
Luennoitsijana Terhi on innostavan kannustava ja mukaansatempaava. Luento sisälsi vinkkejä stressin tunnistamiseen ja hallintaan sekä rentoutumisharjoituksia.

Suosittelen lämpimästi Terhi Mäkiniemen Stressitön mieli –luentoja kaikille.

Hanne Leskelä, projektipäällikkö,
Hiio Hoi Verkostoitumisristeily 2016

 

***********

Terhi Mäkiniemen Stressitön Mieli -luento BisnesAkatemian työhyvinvointitapahtumassa nosti tilaisuutemme ihan uudelle tasolle. Terhin aktivoiva luento oli ammattimainen lähtölaukaus tapahtumalle ja saimme opiskelijoiltamme luennosta hyvää palautetta.

Toivottavasti meillä on vielä tulevaisuudessakin mahdollisuus tehdä yhteistyötä.

Joonas Valtanen
Event Organizer
BisnesAkatemia Experience

Mitä vien mukanani?
Mitä koulutuksissani olleet kertovat yrityskoulutuksistani asiakas- ja myyntivalmennuksista.

Asiakas- ja myyntivalmennukset, Vuorovaikuta viisaammin, myy enemmän-koulutukset:

  1. ”Vaikka asiakkaat ovat ihmisiä: miehiä tai naisia – he ajattelevat, motivoituvat, ja toimivat eri tavoin. Samoin minä myyjänä!”
  2. ”Asennereeniä ei voi varastoon reenata. Sitä täytyy pitää yllä koko elämän ajan.”
  3. ”Hoksasin miksi myyjän minäkuva ja itsetunto myyjänä tulee olla vahva.”
  4.  ”Rohkeammin vain asiakaskäynneille ja mukavuusalueen ulkopuolelle.”
  5. ”Sain konkreettisia keinoja ja vinkkejä vuorovaikutuksen tehostamiseen asiakkaan kohtaamistilanteessa:kysymykset, taito suunnata huomio, ankkurit ym.”
  6. ”Sain ensimmäisen kerran sanoja asiakkaiden erilaiselle ajattelulle, toiminnalle ja käyttäytymisen ymmärtämiselle. Valmennus avasi uuden tavan suhtautua myyntityöhön!”
  7. ”Sain keinoja kohdata asiakkaita arvostavasti hankalissakin neuvottelutilanteissa.
  8. ”Tuli työkaluja asiakkaiden lukutaitoon!”
  9. ”Tietoa aivojen toiminnasta, erilaisesta käyttäytymisestä ja kokonaisvaltaisesta vuorovaikutuksesta. 25 vuotta myyntiedustajana ja vieläkin koin ahaa-elämyksiä!”
  10. ”Paljon ideoita, ajatuksia ja pysähtymistä tärkeiden inhimillisten asioiden äärelle.”
  11. ”Tietoa ja keinoja siitä, mitä teen seuraavaksi haasteellisessa myyntitilanteessa.”
  12. ”Aloittelevana yrittäjänä sain rohkeutta kysyä kaupanpäättämis-kysymyksiä.”     
  13. ”Opin, miksi myyntipuheessa kannattaa korostaa eri tulokulmia: ajattelu-tunne-järki.”         
  14. ”Oivalsin, mitä eroa on luoda suhde asiakkaaseen ensin ja vasta sitten kytkeä asiakas tuotteeseen, eikä toisin päin.”
  15. ”Koulutuksen jälkeen, mietin vain miksi kukaan ei opettanut näitä asioita aikanaan jo kauppakorkeassa?”
  16. ”Luottamuksen luomisen merkitys myynnissä. Miten eri tavoin sen myyjänä lunastat erilaisten asiakkaiden kanssa.”