Koulutus

 

terhi makiniemi coaching_web

Koulutukset, luennot ja workshopit yrityksille, oppilaitoksille, yhdistyksille, organisaatioille ja seuroille.

 

 

 

Luento- ja koulutusteemoja:

ASIAKASTYÖ:

  • Asiakastyön kehittäminen
  • Asiakkaiden erilaiset toimintatyylit, oma toimintatyyli,
  • Reklamaatiot, haastavat asiakkaat
  • Asiakastyössä jaksaminen
  • Asiakastyön ABC.
  • Vahvuudet ja voimavarat, ratkaisuja ja keinoja kaaoksenkin keskelle.
  • Asiakaspalvelu ja asiakkaiden erilaisten toimintatyylien sietämätön keveys asiakastyössä.


TIIMIT JA VUOROVAIKUTUS:

  • Tunnetaidot ja tiimityö.
  • Tiimiläisten erilaisuuden sietämätön keveys ja vuorovaikutus.
  • Roolit tiimityössä.
  • Tiimivoimaa mielen johtamisella.

 

 

ESIMIESTYÖ:

    1. Selviä hankalistakin tilanteista sujuvammin.
    2. Tutki omia mielen malleja eri tilanteissa.
    3. Kasva ihmisenä, opi lisää omasta toiminnasta toisten kanssa vuorovaikutuksessa.
    4. Vahvista itsetuntemusta.
    5. Vahvista voimavaroja ja hyvinvointia.
  • Pk-yrittäjän markkinointiosaaminen ja asiakassuhteen rakentaminen.
  • Markkinoinnin strateginen suunnittelu ja sosiaalinen media.
  • Yritysblogista luettavaksi ja vaikuttavaksi blogiksi.
  • Stressitön mieli
  • Tiedota tehokkaasti, näy mediassa!
  • Myyntitaitoja asiantuntijoille: Asiakkaiden erilaiset toimintatyylit haltuun, oman toimintatyylin kehittäminen ja asiakkaiden mielen toiminnan syvempi ymmärtäminen.
  • Työelämänhallintaa hyvillä vuorovaikutustaidoilla.

 

  • Viesti sujuvasti sosiaalisessa mediassa: Luo sisältöä, joka puhuttelee. 
  • Vuorovaikuta viisaammin, myy enemmän!
    • myynti on vuorovaikutusta, vuorovaikutus on myyntiä.
    • hyvä vuorovaikutus rakennetaan, se ei ole sattumaa.
    • luo asiakkaalle luottamusta ja tue turvallisuutta.’
  • Koulutuksen, luennon tai workshopin  kesto ja toteutustapa sovitetaan aina tilaisuuden kohderyhmän sekä luonteen mukaan.
  • Kaikista koulutusteemoista voi rakentaa pidemmän koulutuksen ja koulutuksen/ luennon voi  liittää osaksi yrityksen muuta ohjelmaa, esim. TyKy- tai TyHy-paivät, Kick Offt, seminaarit ym.

 

Työyhteisöt koostuvat ihmisistä.  Kaikilla meillä ihmisillä on tarve tulla kuulluiksi, nähdyiksi ja kohdatuiksi omina itsenään. Siksi arvostavan vuorovaikutuksen luominen oraganisaatioissa on hyvinvoinnille tärkeää.

”Ihminen on mieleltään terve, kun hänellä on kyky tehdä työtä ja rakastaa.” – Sigmund Freud, psykoanalyysin kehittäjä

Mieleltään terve ihminen tekee työtä luovasti, iloisesti ja hyvällä energialla.

Kysy lisää koulutuksista

seminaariluento terhi mäkiniemi luennoi